Κυριακή 2 Μαρτίου 2008

Η Νέα Αττική Οδός προς δημοπράτηση

Υπόγεια στα 20 από τα 34 χιλιόμετρα της θα είναι τελικά η προέκταση της Αττικής Οδού, από τον Καρέα προς το Ελληνικό και από εκεί προς τα Μεσόγεια. Η εκτεταμένη υπογειοποίηση του άξονα επελέγη προκειμένου να καμφθούν οι έντονες αντιδράσεις των δημάρχων Αργυρούπολης, Ηλιούπολης και Ελληνικού, που θεωρούν ότι ο άξονας θα χωρίσει στα δύο τις πόλεις τους. Το έργο αναμένεται να επαναδημοπρατηθεί έως το τέλος του έτους και θα χρειαστεί τρία χρόνια για να δοθεί στην κυκλοφορία.
Η επέκταση της Αττικής Οδού, γνωστή ως Νέα Αττική Οδός, περιλαμβάνει τη σύνδεση του σημερινού άξονα από τον Καρέα έως τη λεωφόρο Ποσειδώνος (μέσα από τα όρια του σχεδιαζόμενου πάρκου του Ελληνικού), καθώς και τη δημιουργία ενός νέου κλάδου, που θα συνδέσει το Ελληνικό (πριν από το πάρκο) και τα νότια προάστια με τα Μεσόγεια και το αεροδρόμιο, προκειμένου να αποσυμφοριθεί η Βάρης - Κορωπίου.
Το ΥΠΕΧΩΔΕ επανασχεδίασε τον τρόπο διέλευσης του άξονα και οι μελέτες βρίσκονται πλέον στο τελικό στάδιο. Η Νέα Αττική Οδός, λοιπόν, θα έχει μήκος 34 χλμ., από τα οποία περίπου τα 20 χλμ. θα είναι υπόγεια. Στα σημεία που ο δρόμος θα έρχεται στην επιφάνεια, θα βρίσκεται χαμηλότερα από το επίπεδο της γης, ώστε να είναι λιγότερο ορατός. Προκειμένου να μην υπάρξουν προβλήματα με δασικές εκτάσεις, ο δρόμος θα είναι όλος υπόγειος κατά τη διέλευσή του από το δάσος της Καισαριανής.
πηγή: Καθημερινή

Να σημειώσουμε ότι είναι η δεύτερη φορά που δημοπρατείται το έργο (πρώτη φορά το 2001 χωρίς όμως ευτυχή κατάληξη). Ελπίζουμε να μην περάσουμε και σε τρίτη δημοπράτηση μετά από μερικά χρόνια...

Δεν υπάρχουν σχόλια: