Η αύξηση του κυκλοφοριακού φόρτου σε συνδυασμό με το μέτριο επίπεδο εξυπηρέτησης από τα επίγεια Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, οι ταχύτητες των οποίων μειώνονται διαρκώς σε αντίθεση με τον χρόνο των διαδρομών που παρουσιάζει ανοδική πορεία, εξακολουθούν να αποθαρρύνουν τους Αθηναίους από τη μετακίνηση με τα δημόσια μέσα.
Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία του ΟΑΣΑ, που περιλαμβάνονται στο ενημερωτικό υλικό της πρώτης διαβούλευσης για την κατάρτιση του Γενικού Σχεδίου Μεταφορών Αττικής:
- Η μέση ταχύτητα λεωφορείων και τρόλεϊ είναι άνω του 10% χαμηλότερη από άλλες ευρωπαϊκές πόλεις
- Η μέση διάρκεια μετακίνησης με ΙΧ και ΜΜΜ είναι κατά 15% αυξημένη συγκριτικά με τον ευρωπαϊκό Μ.Ο.
- Η μέση διανυόμενη απόσταση είναι μικρότερη κατά 26% από τον ευρωπαϊκό Μ.Ο.
- Το δίκτυο των λεωφορειολωρίδων ανά 1.000 κατοίκους είναι το μισό σε σχέση με τον ευρωπαϊκό Μ.Ο.
Με αυτές τις "επιδόσεις" είναι λογικό οι πολίτες να μην πείθονται να επιβιβαστούν σε λεωφορεία και τρόλεϊ.
Τρίτη 12 Φεβρουαρίου 2008
4 Αλήθειες για τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς
Posted by
Parkaro.gr
at
13:31
Labels: αθήνα, κυκλοφοριακό
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
1 σχόλιο:
Στο www.e-tipos.com υπάρχει κυκλοφοριακός χάρτης της Αθήνας με δεδομένα και πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο. Στους χάρτες τους βρήκα και τη δυνατότητα δρομολόγησης με επιλογές όπως συντομότερο χρόνο, μικρότερη απόσταση και αποτελέσματα σε συνδυασμό με τα δεδομένα της κίνησης στους δρόμους. Πολύ καλή προσπάθεια!
Δημοσίευση σχολίου